Familjealbum!!!

För ett par veckor sedan var jag på scrapträff hos JP Hobby. Hade då turen att vinna ett litet fint album. Det som var roligt med albumet var det vissa sidor var genomskinliga, andra hade utstansade hål. Efter lite funderingar och inspirationsletande på nätet bestämde jag mig för att göra ett familjealbum. Jag älskar min familj och ville verkligen visa alla vilka roliga personligheter vi är. Jag valde att de olika sidorna i boken skulle handla om min familjs olika sidor. LO´n blev familj-happy-fun-lov.






      


Bilderna i albumet är tagna vid olika semestrar, utflykter, lek i parken mm.

Ett tack till Andreas mamma (mitt 12-åriga bonusbarn) som lät mig använda bilder på Andreas!

Kommentarer
Postat av: lizen

Gu.u.u vad du är duktig!

Var får du alla ideér ifrån?

2009-04-07 @ 21:36:49
Postat av: Karin Åkesson

Hej, här är lite bilder från när jag var hos er och fotade (för längesedan).

http://www.flickr.com/photos/karinakesson/sets/72157616637806112/

Kram

Karin

2009-04-11 @ 23:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0