Nappask!

Fick i uppdrag att göra lite alternativa saker till JP Hobby. Jag valde ut två askar att göra något kul med. Denna asken är tänkt som en lite nappask till min systerdotter Hannah. Lilla Hannah har en mycket bestämd vilja om vilka nappar som duger. Detta ville jag spegla genom att göra en liten ask att förvara alla nappklenoder i.





Askarna säljs hos JP Hobby till väldigt prisvärda summor. En kul sak att lämna över som presentask eller dylikt. De fina blommorna är från Qucikutz. Man kan kombinera de olika blommorna och på så sätt få fram flera olika blommor. Jag har stansat ut flera olika färger på blommorna och sedan chalkat alla kanter innan jag satte ihop asklocket.

För att öppna asken valde jag att göra ett enkelt handtag. Jag tycker att det blev väldigt likt gamla tiders hattaskar....

Hoppas Hannah blir nöjd!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0