Trädkramare!

Denna LO har jag jobbat med av och till under ett par veckor. Felix har tidigare inte varit ett barn som trivts ute, men det verkar ha gett med sig nu. Bilderna är tagna vid Magistratsparken som ligger runt hörnet från där vi bor. Felix älskar att busa runt i buskarna. Till hans stora glädje fick han även "klättra" i träd med pappa....



Här gick jag lite "crayzy" med mina QK-dies. Jag gillar skogstemat som kom nu under hösten. Jag har använt mina dies till olika LO men inte alla på en gång. Jag har skurit ut mina trädkronor ur ett papper som jag valde att behålla i 12*12" för att täcka hela min LO. Trädstammen klippte jag ut på frihand.

Jag valde att behålla ett huvudfoto med en vit ram medans övriga foton blev chalkade i kanterna.

                                    

På titeln använde jag glaze som jag täckte med glaspärlor som jag tidigare fått i ett DT-paket från JP Hobby. Gjorde även 2 stämplar i krymplast. Kul att använda krymplast till att göra egna dekorationer. Den ena stämplen är en datumstämpel och den andra är ett träd från Maya Road. Båda finns hos JP Hobby.

        

Mina tre supersöta dies från QK!

LO´n finns live hos JP Hobby.....

Kommentarer
Postat av: Christina

Kul att du fick till det med titel till slut ;o)

Den är jättefin!

2009-04-20 @ 09:44:11
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com
Postat av: Syster Yster

Like always, mighty impressive! :-D

2009-04-21 @ 17:13:25
Postat av: Carina

Vill också ha en sådan uggla, vill ha, vill ha ;) Du har en fantastisk fantasi!

C

2009-04-23 @ 23:00:27
URL: http://stunten.wordpress.com/
Postat av: Malin som jobbar med pappa Magnus

Vad duktig du är! :-) Så söt liten Felix...

2009-04-29 @ 08:11:59
URL: http://inneoute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0