Bilar, bilar och åter bilar!

Har länge gått och oroat mig för mitt liv. Har insett att jag vilken sen kväll som helst kommer att halka på en av Felix många (!) småbilar som ligger överallt. Eftersom livet är mig kärt har jag fixat en alldeles speciell bilburk till Felix. Förhoppningen är att han, blir säkert jag..., ska stoppa ner alla bilar i burken när det är dags för nattning.

Bilarna är stansade från CuttleKids. Jag har bland annat tillverkat en egen ambulans/polisbil från de utstansade bilarna. Pappert på locket är från DCWV och heter "All about boys"

Återstår bara att se var bilarna hamnar....

 

Kommentarer
Postat av: Carina

Oj, vad jag skulle behöva en sådan burk, finns det kingsize? För att inte tala om en tågburk, brio i all ära, men vi har extremt många "tuuut-tuuut" delar. Fast det klart om jag skulle scrappa på burkarna, så skulle det bli mer skräp än scrap. Du är så himla duktig!

2009-06-11 @ 22:31:08
URL: http://stunten.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0