Godispåse!

Favoritfröken på Felix förskola ska sluta!!! Nog mest jag som är lite ledsen. Hon har verkligen varit en som lyssnat och berättat. Hon är den som alltid tar sig tid (trots att hon redan slutat jobba när jag kommer) att berätta om hur min "bebis" haft det under dagen. Kommer att sakna henne i massor!!!

Gjorde denna lilla påsen till henne som ska med följa en bok vi köpt. Önskar verkligen lycka till på nästa ställe!



Påsen är av cellofan och inköpt på JP Hobby. Jag har även använt mina fina uggle-stämplar från SassaFrass. Kan aldrig bli för mycket ugglor!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med- ugglor kan man aldrig få för många av!! Stor kram Catarina.

2009-03-15 @ 19:49:40
Postat av: Catarina

Jag håller med- ugglor kan man aldrig få för många av! Stor kram Catarina.

2009-03-15 @ 19:52:32
URL: http://catarinamathisson.blogg.se/
Postat av: Pia & JP Hobby

Välkommen i gänget Linda! Ska bli super att se dina alster i butiken.



Kram Pia

2009-03-16 @ 00:08:09
URL: http://www.jphobby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0