Kort för JP Hobby

Fick ett litet uppdrag av Pia på JP. Skulle skapa enkla kort med tema "50-årsinbjudan". Jag är ingen kortmakare, men här är resultatet.


Ett stående inbjudningskort. Har använt papper från Troies Jolie. Skrev ut siffrorna från min dator och chalkade kanterna innan jag klistrade fast dem på kortet.


Liggande inbjudningskort

Blev även ett placeringskort till samma tema. Jag skrev ut "50" i min skrivare som jag sedan skar ut och chalkade. sedan klistrade jag fast siffrorna på ett mörkare papper. Sedan skar jag ut delar av siffrorna innan jag vek ner pappert. Resultatet blev att siffrorna sticker upp lite från

    

Kommentarer
Postat av: Carina

Korten är jättefina! Tänk att du kan göra något så fint och egensinnigt utan att det blir för pråligt!

2009-03-31 @ 22:44:45
URL: http://stunten.wordpress.com/
Postat av: Lena

De blev fina! Och vad snyggt du textar.//Lena

2009-04-01 @ 13:43:46
URL: http://vidulin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0