DT uppdrag äntligen färdigt!

Alla i JP´s DT har fått samma sak i sin månadspåse. Jag har länge gått och funderat på hur jag skulle använda papperna. Inte dirket mitt val av färger till LO, men det är ju en utmaning i sig ;-)

Fotot taget en riktigt blåsig dag på Stens Huvud vid Smygehuk. Plutten är bara 5 månader men visar tydligt (redan då) sin kuliga personlighet. Ett annat riktigt starkt minne från dagen var att jag släpade upp barnvagen till den högsta bergstoppen.... ville absolut inte ställa den så någon kunde ta den!



Pappert kommer från SEI och är dubbelsidigt. För att få formen på det röda pappert har jag först ritat upp en ram för hand som jag sedan klippt ut och använt som mall. Bokstäverna är ett alfabet från CuttelbugKids. Jag tycker att det är mycket användbart när jag ska använda titelord som är korta. Bokstäverna har jag fixat till med chalk och lite glitterbling.

Allt kan du givetvis hitta på JP Hobby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0